13 آبان، ایستادگی ایران، افول آمریکا

لطفی: ۱۳ آبان مظهر اتحاد مردم علیه شیطان بزرگ آمریکاست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ملت ایران در ۱۳ آبان امسال بار دیگر حضور متحد خود را به دشمن نشان خواهند داد.

۱۳ آبان مظهر اتحاد علیه شیطان بزرگ آمریکاستنصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: آمریکا هیچ‌گاه به عهد خود وفادار نبوده و همیشه در پی ضربه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی بوده است.

لطفی تصریح کرد: آمریکا در این چهار دهه از هیچ اقدام خصمانه‌ای دریغ نکرده است که شاهد دشمنی‌های آمریکا از قرارداد الجزایر تا توافق هسته‌ای اخیر بودیم و اسناد بارزی برای اثبات دشمنی اسکتبار جهانی با نظام اسلامی و مردم عزیز ایران وجود دارد.

وی افزود: حضور متحد و منسجم ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار هیهات من الذله نشان از ایستادگی و استقامت در برابر ددمنشی نظام سلطه و دنباله رو‌های آن خواهد بود.

لطفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهکار مقابله با خباثت‌ها و تحریم‌های آمریکای چه خواهد بود، اظهار داشت: راهکار مقابله با این خباثت‌ها و دشمنی‌ها اتحاد، انسجام و ایستادگی ملت بزرگ ایران خواهد بود و مسئولین نیز باید با تدابیر مناسب برای جلوگیری از اثر این فشار‌ها بر معیشت مردم تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا انشاءالله این آخرین حربه دشمن نیز مانند گذشته ناکام مانده و پیروزی ملت ایران را در پی داشته باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای جداکردن مردم از نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با فشار‌های روانی و اقتصادی برای جداسازی مردم از نظام و مسئولین تلاش می‌کند که البته با هوشیاری ملت دشمن شکن و اقدامات مسئولین در بهبود معیشت مردم این تلاش‌ها نیز ناکام خواهد ماند.

لطفی در پایان با اشاره به ادعای منزوی کردن جمهوری اسلامی در جهان از سوی آمریکا اظهار داشت: امروز آنچه در فضای واقعی وجود دارد؛شکست هیمنه آمریکاست که ما شاهد انزوای بین المللی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار هستیم و در نقطه مقابل آن انقلاب اسلامی است که منطق آن در جهان پذیرفته شده و روز به روز حقانیتش بیش از پیش تثبیت می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار